stressigt!

Hej alla!
Förlåt för att jag inte här bloggat på typ en månad, men jag har så mycket att göra att jag inte ens klarar av att skriva ett litet blogginlägg.Om jag får en timma ledigt så sover jag, vad är det för liv jag lever? Men det kommer att bli lite bättre om någon vecka när jag har fått ihop allt. Måste bara lära mig alla tider och nya saker som måste göras, det är bara för mycket nu. Är det bara jag som har det jättestressigt? Imorgon tidigt på morgonen ränker jag gå ut och springa om det inte regnar. Sen ska jag gå till kyrkan, eftersom jag ska konfirmera mig i vår så måste jag gå dit ibland så att jag får alla mina "steg". Måste sen hem och plugga till mina två prov som jag har på mångad och tisdag nästa vecka. Kanske inte en sån rolig dag, men jag har ju inget val precis. Jag LOVAR verkligen att skriva lite mer imorgon.
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Marcus

hej linnea du är störd !

2011-08-02 @ 22:40:21
Postat av: Marcus

Fan vad störd du är ! fismongo

2011-08-02 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0